Reklamace
- Pokud se při používání výrobku zjistí, že je poškozený, rozbitý nebo vadný, podléhá reklamaci.
- Na všechny námi prodávané výrobky se vztahuje záruka a máte plné právo na výměnu vadných výrobků za nové nebo na vrácení peněz.
- Záruční dobu nelze zaměňovat s životností výrobku, tj. dobou, po kterou může zboží vydržet (při správném používání včetně péče a v závislosti na podmínkách a intenzitě používání).
- Na znečištění a poškození způsobené mechanickým poškozením nebo pádem se záruka nevztahuje.
- Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme!
Postup
Přihlaste se do svého účtu v obchodě a najděte objednávku s produktem, který chcete reklamovat, klikněte na tlačítko + Vybrat a poté vyplňte reklamační formulář. Do 24-48 hodin v pracovní dny vás bude kontaktovat náš pracovník a bude vás informovat o dalších krocích potřebných v reklamačním procesu.
Případně nám můžete napsat e-mail, ve kterém popíšete svou stížnost a pokud možno rovnou přiložíte fotografie.
Pokud zjistíte, že pro vyřízení reklamace je nutné nám výrobek zaslat, pečlivě jej ochraňte a zašlete spolu s reklamačním formulářem, který jste obdrželi od našeho pracovníka, na adresu prodejny.
Paxy - All4Mobi
Vratimovská ulice 681/80
71900 Ostrava - Kunčice
Odpověď obdržíte nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží - obvykle do 2-5 pracovních dnů.
V případě, že zákazník obchodu nesouhlasí s naší společností v souvislosti s vyřízením reklamace zboží, má možnost využít mimosoudních způsobů řešení sporů. Případné spory vyplývající z kupní smlouvy mohou být řešeny prostřednictvím mediace mediátory Mediačního centra při Rozhodčím soudu při Polské obchodní komoře ve Varšavě, a to v souladu s jednacím řádem tohoto soudu platným v den podání žádosti o mediaci.